Službe
SLUŽBA RUKOVOĐENJA
Poslovi rukovođenja obuhvataju organizaciju i usklađivanje procesa rada u Ustanovi, predlaganje poslovne politike i mera za njeno sprovođenje, zastupanje i predstavljanje Ustanove, odlučivanje o pravima i obavezama radnika, izvršavanje pravosnažnih sudskih odluka, odluka organa upravljanja i drugih organa.
V.D. DIREKTORA USTANOVE – Marija Marković, diplomirani pravnik
- OPŠTA SLUŽBA
U okviru ove službe obavljaju se pravni poslovi, praćenje zakona, usklađivanje akata sa zakonom, radni odnosi, poslovi bezbednosti i zdravlja na radu, poslovi PPZ, poslovi javnih nabavki, ostali administrativno-arhivnski poslovi i poslovi obezbeđenja objekta.
AKTI USTANOVE
- INFORMATOR O RADU USTANOVE
- PRAVILNIK O UNUTRAŠNJOJ ORGANIZACIJI I SISTEMATIZACIJI POSLOVA
Pravilnik o unutrasnjoj organizaciji i sistematizaciji poslova u Gerontoloskom centru Sabac-1
Pravilnik o unutrasnjoj organizaciji i sistematizaciji poslova u Gerontoloskom centru Sabac-2
Pravilnik o unutrasnjoj organizaciji i sistematizaciji poslova u Gerontoloskom centru Sabac-3
- PROGRAM RADA USTANOVE
ПРОГРАМ РАДА ГЦ ШАБАЦ ЗА 2023.ГОДИНУ
- JAVNE NABAVKE
Izmena plana javnih nabavki-2024
Plan javnih nabavki-2023
Izmenjena verzija plana javnih nabavki(1)-2023
Izmenjena verzija plana javnih nabavki(1)
Izmenjena verzija plana javnih nabavki(2)
- UNUTRAŠNJE UZBUNJIVANJE
ПРАВИЛНИК О ПОСТУПКУ УНУТРАШЊЕГ УЗБУЊИВАЊА
- ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI
Одлука о одређивању лица за заштиту података о личности
- ZAHTEVI ZA PRISTUP INFORMACIJAMA OD JAVNOG ZNAČAJA
- RODNA RAVNOPRAVNOST
ПЛАН РОДНЕ РАВНОПРАВНОСТИ ЗА 2022.ГОДИНУ
ОДЛУКА О ОДРЕЂИВАЊУ ЛИЦА ЗАДУЖЕНОГ ЗА РОДНУ РАВНОПРАВНОСТ 23.12.2022.ГОДИНЕ
ПЛАН УПРАВЉАЊА РИЗИЦИМА ОД ПОВРЕДЕ ПРИНЦИПА РОДНЕ РАВНОПРАВНОСТИ 23.12.2022.ГОДИНЕ
ИЗВЕШТАЈ О СПРОВОЂЕЊУ ПЛАНА УПРАВЉАЊА РИЗИЦИМА РОДНЕ РАВНОПРАВНОСТИ 29.12.2022.ГОДИНЕ
ОБРАЗАЦ БР.1 – ПРИЛОГ ИЗВЕШТАЈА ЗА 2022
ОБРАЗАЦ БР.3 – ПРИЛОГ ИЗВЕШТАЈА ЗА 2022
ПЛАН УПРАВЉАЊА РИЗИЦИМА ОД ПОВРЕДЕ ПРИНЦИПА РОДНЕ РАВНОПРАВНОСТИ -2023
- КОНКУРСИ
КОНКУРС ЗА ПРИЈЕМ У РАДНИ ОДНОС ПО ЗАКЉУЧКУ КОМИСИЈЕ 51 БР.112-71282021 ОД 29.07.2021.ГОДИНЕ
- PODACI O BROJU ZAPOSLENIH I RADNO ANGAŽOVANIH LICA U USTANOVI PREMA UREDBI BR.159 OD 30.12.2020.GODINE
2021.ГОДИНА
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈАНУАР 2021 , ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ФЕБРУАР 2021, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАРТ 2021,
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АПРИЛ 2021, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАЈ 2021, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУН 2021,
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУЛ 2021, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АВГУСТ 2021, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ СЕПТЕМБАР 2021,
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ОКТОБАР 2021, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ НОВЕМБАР 2021, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ДЕЦЕМБАР 2021,
2022.ГОДИНА
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈАНУАР 2022, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ФЕБРУАР 2022, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАРТ 2022,
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АПРИЛ 2022, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАЈ 2022, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУН 2022,
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУЛ 2022, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АВГУСТ 2022, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ СЕПТЕМБАР 2022,
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ОКТОБАР 2022, ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ НОВЕМБАР 2022
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ДЕЦЕМБАР 2022
2023.ГОДИНА
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈАНУАР 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ФЕБРУАР 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАРТ 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АПРИЛ 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАЈ 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУН 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУЛ 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АВГУСТ 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ СЕПТЕМБАР 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ОКТОБАР 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ НОВЕМБАР 2023
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ДЕЦЕМБАР 2023
2024.ГОДИНА
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈАНУАР 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ФЕБРУАР 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАРТ 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АПРИЛ 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ МАЈ 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУН 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ЈУЛ 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ АВГУСТ 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ СЕПТЕМБАР 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ ОКТОБАР 2024
ПОДАЦИ О ЗАПОСЛЕНИМ И РАДНО АНГАЖОВАНИМ НОВЕМБАР 2024
- SLUŽBA RAČUNOVODSTVA
Zaposleni u ovoj službi obavljaju poslove finansijske operative, analitičko i materijalno knjigovodstvo, poslove planiranja i analize finansijskog poslovanja, poslove blagajne, poslove obračuna zarada, naplate potraživanja, nabavke i magacina i dr.
- FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA
РЕШЕЊЕ О ИМЕНОВАЊУ РУКОВОДИОЦА ОДГОВОРНОГ ЗА УВОЂЕЊЕ И РАЗВОЈ СИСТЕМА ФУК-А
ОДЛУКА О ОБРАЗОВАЊУ РАДНЕ ГРУПЕ
- ZDRAVSTVENA SLUŽBA
Opšti rad zdravstvene službe se zasniva na praćenju svih vitalnih funkcija organizma, kontrola nivoa šećera i masnoće u krvi, laboratorijske analize, preventivna vakcinacija, zdravstveno vaspitni rad, razgovori sa korisnicima, opšta nega korisnika prevencija dekubita, svakodnevne vizite lekara, davanje i praćenje ordinirajuće terapije, konsultativni pregledi lekara specijaliste (fizijatar i neuropsihijatar), praćenje nege zavisnih korisnika i fizikalnog tretmana. U ovoj službi obavlja se i održavanje higijene prostora i soba korisnika, šivenje, pranje i peglanje veša i posteljine, frizerske usluge ( šišanje, brijanje i održavanje fruzure korisnicima) i drugo.
- SOCIJALNA SLUŽBA
U okviru socijalne službe obavlja se priprema za prijem korisnika i prijem; praćenje i mere na adaptaciji novoprimljenog korisnika; kontakti sa službama socijalne zaštite i rodbinom korisnika; vođenje raznih evidencija; izrada planova, izveštaja i saopštenja; poslovi prihvata i zbrinjavanja lica; kulturno-zabavno i rekreativno angažovanje korisnika i drugi poslovi. Usluge socijalnog rada su usmerene na adaptaciju korisnika i njihovo prilagođavanje novim uslovima života, na procenu individualnih potreba, sposobnosti i interesovanja svakog pojedinca radi bržeg uključivanja u život ustanove i očuvanja kvaliteta života korisnika.
- SLUŽBA ISHRANE
Planiranje ishrane korisnika vrši se prema potrebama i posebnim zahtevima korisnika, imajući u vidu njihovo zdravstveno stanje. Izrada jelovnika vrši se u skladu sa normativima i standardima i sačinjava se na svakih petnaest dana. U njegovoj izradi učestvuju organizator ishrane, lekar i predstavnik korisnika. Ishrana je raznovrsna i kvalitetna, u kojoj su zastupljeni meso, mlečni proizvodi, povrće, voće i širok dijapazon jela. Postoji dijetalni program ishrane koji je prilagođen specifičnim stanjima korisnika (dijabetičari, ulkusni bolesnici itd).
- SLUŽBA ODRŽAVANJA
U okviru ove službe obavljaju se poslovi na održavanju objekata, mašina i uređaja, poslovi održavanja kotlarnice i zagrevanje objekata, blagovremeno otklanjanje kvarova, svakodnevna kontrola elektro instalacija i drugih uređaja.